Friday, January 21, 2011

congrats UKM! congrats Black+Mira!


kalau saya tak join Debat 1 Malaysia hari itu, mesti saya tak kenal mereka. kalau saya tak kenal mereka, mesti saya tak tahu kehebatan mereka. kalau saya tak tahu kehebatan mereka, mesti saya tak rasa apa-apa pun kalau UKM kalah pertandingan Debat Keamanan kali ini.

tapi saya join dan saya kenal mereka! dan ya, saya sangat bangga menjadi warga UKM! walaupun kejap sahaja kenal family UPU ni, but the bonding is still there, right? ;)

*curik dari utusan*


kepada abg Black (shafiq mahadi) dan mira (amira suriati), CONGRATS!! punyalah excited bila tahu berita ni masuk paper Utusan, terus nak buat entry khas untuk kamu-kamu kan? well, keep up the good work!

*kalau nak baca yang dalam paper tu, klik link tu ye.

No comments:

Post a Comment