Thursday, January 13, 2011

saya pelajar UKM!


oh! jumpa link ni dekat blog Wanje. belek-belek, macam best aja. buat lah entry sebijik. hee :) oh. kalau anda nak jugak, sila tengok-tengok Blog Pilihan Malaysia.

maka, sebagai pelajar tahun akhir, yang berada di semester akhir, yang tak sedo- sedo diri lagi nak kene hantar tesis dalam masa 2 bulan, dengan ini akan cerita kenapa UKM ni best! best ke?

saya adalah pelajar jurusan Sains Biologi, major genetik. I.Allah, bulan 4 ni dah habis belajar. woooohooooo! lepas ni orang tanya belajar kat mana, boleh la jawab " ohhh..saya dah habis belajar". tapi terasa tua la pulak. heh.

ada satu aja sebab yang saya boleh kata UKM ni best. sebabnya ialah MEMORI. sejak tahun 1, saya dah aktif dengan program kolej. dari teater, poem reciting, naik gunung, turun gunung, intercultural homestay sampailah kena jadi emcee cakap Thailand. heh. pengalaman banyak sangat. kalau rajen, bacalah link kat bawah tu ye. tu compilation sebahagian aktivi-aktiviti.



masa tengah mekapkan penari-penari


adeke patut tengah-tengah lab, boleh main lompat-lompat?

'dalam diari seorang pelajar U, walau dapat 4 flat, tapi kalau tak join apa-apa aktiviti langsung, tak rasa nikmat U LIFE'

percaya lah :)

No comments:

Post a Comment