Tuesday, February 22, 2011

dah cuba Waffle World?

orait. kisah gajah nanti-nantilah cerita. sekarang nak cerita pasal kedai makan yang sedap dan mengenyangkan. pernah dengar Waffle World? ada satu dekat One Utama, Damansara.

haritu first time try. kalau anda jenis yang memang makan heavy food untuk lunch, Waffle World memang sesuai la. waffle dia memang besar dan sangat mengenyangkan. toppings dia juga banyak dan boleh dikategorikan tak kedekut laaa. kacang pecan dia..mak aih. memang banyak. bawah ni antara gambar yang sempat makan.


ini adalah Tropical Pizza Waffle. bawah cheese tu ada sos tomato yang masam-masam sikit, so, tade la muak sangat. ade pelawan dia. then, inti dia ada sausage semua.

ini adalah ..errr...oh! dah ingat! Banana Walnut Belgian Waffle. heh. panjang bebenor nama. pisang dan cherry dia memang fresh. ice cream atas tu nampak aja sikit, tapi memang sangat cukup untuk setiap kotak wafle yang dimakan.


dan percaya tak setiap satu ni tak sampai Rm 10 pun..kalau makan fast food pun dah dekat bebelas ringgit jugak kan? nak pulak kalau ambil set. so, personally i think it's quite worth eating there. cuba lah :)


No comments:

Post a Comment