Monday, March 21, 2011

skinnier each day :(

2 tahun lepas ENTRY ni dibuat, saya masih mengalami masalah yang sama. kurus. hish. anti betul dengan perkataan tu sekarang.


dan semalam dah masuk orang yang ke berapa tah cakap "cika, kau makin kurus". kalau dulu, mungkin sibuk jaksa. tapi sekarang? oh. mungkin sibuk tesis. heh. ade aje alasan kan?

kesian kan? saya baru tau kewujudan tempat ni. btw, tade la kurus sgt pun kan?






dan saya baru sedar, tesis saya kan menjadi sangat nipis. sebab kami adalah 1st batch yang tak buat extraction DNA. dan spesies saya sikit kalau nak dibandingkan dengan kawan-kawan saya. maka, bab 3 dah kurang few pages. bab 4 bertambah-tambah la kurang few pages. dan saya dah tak tau nak tambah apa lagi dah dalam tesis. T_T

saje je nak tunjuk band. dah banyak kali buat pun masih tak sharp. tatau la. pasrah je la.






plis, cepat la abes sem ni. tak larat dah :(

No comments:

Post a Comment