Friday, April 8, 2011

award lagi. sapa nak, meh amek.

orite. pending awards lagi. oh, kepada yang tag saya, maaf sangat sangat. tak sempat nak jawab soklan banyak-banyak tu. huhu.

1st award: daripada Farah Zamri, Stylish Blogger Award


tulis 7 perkara tentang diri kamu:

saya suka sangat sangat kartun Slam Dunk
saya suka main dart
saya suka sangat sangat kete Peugeot 206 bestari
saya suka wall/rock climbing
saya suka sangat sangat barang elektronik warna putih
saya suka Nokia C6
saya suka sangat sangat bunga kemboja :)


so, saya nak pass award ni kat:

pakcek biola aka wanje
kersani kasturi aka shuk


2nd award: daripada Raudhah, Setetes Embun Award


ape dia setetes embun ni eh? hahaha.

oh, sape nak award ni, meh amek meh. saya tak lokek.



apepun, tq farah+rau :) lap u lah!


No comments:

Post a Comment