Saturday, June 25, 2011

special entry for wan nur atikah.


rasa macam baru semalam Wan nyanyi lagu My All masa Hari Guru. Rasa macam baru semalam hafal lirik lagu Jesnita dengan lagu Drowning. Fanatik BSB la katekan.


tiba-tiba dapat undangan " zazoo! jemput datang w
edding aku. I.Allah Jun ni"


kepada Wan tersayang, (aku tau ko baca blog aku :D)

congratulations! ingat lagi tak list umur kawen kita pernah buat dulu? sorry. aku dah hilangkan. haha. tapi 1st on the list is kama kalau tak silap. ape cer ko dah langkah bendul ni? hahaha. apepun, aku masih tak percaya ko dah kawen. sama macam aku tak percaya yang Syaz dah setahun lebih berumah tangga. sam amacam aku tak percaya Zaty tulis nak masak lunch utk hubby dia. haih. dah besar dah rupanya.

apepun, jadi isteri yang baik. jaga husband ko baik-baik. jaga bakal baby baik-baik. all da best!



salam sayang dari kami,
budak-budak akmal.

No comments:

Post a Comment