Monday, August 15, 2011

iftar SAMURA, batch 23.

i went well. just some little heartbroken here and there. hahaha.


apepun thanx kepada semua yang datang. susah nak kumpul ramai-ramai macam ni. last time gather bila eh? oh. time lepak apartment kat PD yeh? hurm. detik permulaan segalanya. zzzz.


iftar kali ni di Bistro 7, Subang. kedai memang santai. tepi jalan. senang jugak la nak carik. lebih kurang 40 mins dari KL. menu ada macam-macam. harga pun berpatutan. and yang paling penting, SEDAP KOT! so, it is highly recommended by me :D


the rest cuma gambar aje lah. kepada knowrexx, plis jeles ;)






ada lagi sup suma, tapi tak sempat nak tangkap gambar la. sume orang duk melantak tak ingat dunia. yang atas tu ikan ape tah masak sweet sour kot. the 2nd one tu ayam masak er..pun tatau ape. tapi siyes sedap gila sebab banyak gajus :D. the 3rd one tu pun tatau ape. yang last tu biasalah. kangkung. pun jangan tanya masak ape. sbb die pedas. so, i guess bukan masak ikan masin kot. haha.






jangan tanya mana pergi gambar boys yang lain. i tak tangkap. segan.


sila abaikan jari kanak-kanak rebina tu. oh btw, tu la logo Bistro 7 :)






habes iftar, solat sume, gerak ke Sunway Pyramid. men archery. peh. memang sedap la kan esok tu tangan lenguh-lenguh.


okai. nak balik dah.














ps: kadang-kadang, iftar ni merapatkan hubungan. kadang-kadang, ia mengingatkan kita kenapa kita pernah berjauhan.

No comments:

Post a Comment