Thursday, December 1, 2011

kompang dipalu pengantin baru

maka, dengan ini, secara rasminya saya menjadi anak tunggal kerana semua kakak saya telah meninggalkan saya bersama suami mereka. sobssss. haha. 

well, ini adalah perasaan yang saya alami setiap kali kakak saya berkahwin. siapa yang tak sayang kakak sendiri kan? perkahwinan dianggap seperti sesuatu yang mencuri kasih sayang adik beradik. lepas ni dah tiada siapa nak manjakan saya, dah tak de siapa nak kejutkan saya tidur, dah takde siapa nak jalan-jalan dengan saya, dah tak de sapa nak layan kerenah saya. at least, that's what i thought when i was a kid. and yeap. i cried every time my sister's getting married :') *di saat ini juga mata saya sedang bergenang dengan air mata*

but, that's life. i'll be getting married too. soon. itupun kalau ade orang melamar la. haha. so, my dearest sista, yang selalu bergaduh dengan saya masa kecik, yang selalu saya report dekat mak, yang saya panggil debab/chef chief khaddam/dededo, yang paling banyak habiskan masa bersama saya, yang paling memanjakan adik kamu sorg ni, selamat pengantin baru  :)




hantaran pihak lelaki 13 berbalas 15 dari pihak kami. tapi saja kasi extra 17. 

tuala bermotif bunga, sejadah bermotif tengkolok, tali pinggang, ferrero roche, potpourri, candy coklat, perfume, kasut, macaroon + dairy product, homemade coklat, sepasang baju melayu, gubahan jelly + kokojelly.


*tepak sireh, gubahan buah-buahan dengan kek tak sempat tangkap gambar*




lot's of luv, 
family <3

No comments:

Post a Comment