Friday, December 21, 2012

Mr & Mrs Hafiz : part 2

well yeah. as promised, saya akan upload few pics semasa wedding saya haritu. sebenarnya, gambar ni ada di fb, but somehow saya jenis segan orang tengok-tengok gambar orang yang tak kenal. hmm. pelik kan habit tu. so, saya delete di wall saya dan hanya ada album tu di wall photographer saya aja. sorry, tapi segan la orang stalk kita. namo namo namo. 

so, that's why saya letak sebahagian dekat sini. sebab link blog ni hanya kawan-kawan aja yang tau kan? hahaha. untuk yang tak tau blog ni, maybe later (kalau saya rajin ) i'll upload when the album is done.

 doorgifts : by Anis Bakery

Make Up Artist: Kak Ziela



Butik Pengantin: Andaman Selendang Mayang



Samurians Batch 23 yaww!


 meet my bridesmaid, Kama :)


dah. cukup kot? nanti kalau ada lagi nanti saya tambah la eh. btw, mekap hari persandingan ni kalau tengok agak light kan? saya sukaaaaa sangat. Kak Ziela is highly recommended! kalau sesiapa nak, nnt i'll give her num ya :)

cerita-cerita lain, kita sambung esok lusa pulak deh. capek. mau gi mangan.

No comments:

Post a Comment