Monday, May 11, 2015

Kawan sejati itu...

My friend once said 

" kawan, kalau betul dia kawan sejati kita, dia takkan tinggalkan kita dalam apa keadaan sekalipun. Apa-apa pun nak bersama. Kalau pertandingan lari marathon pun dia boleh siap tunggu korg. Tak kira apa keadaan korg, sakit ke, single ke, dah kawen ke, mengandung ke, pakai wheelchair ke, diorg tetap akan usaha untuk bersama dgn kawan tu. Sebab dia dah anggap kita ni family dia"


Perghh. Dulu ayat tu macam tak faham sangat je maksud. Tapi ayat tu betul-betul buat aku rasa kehangatannya sekarang. Pedih.

No comments:

Post a Comment