Monday, September 12, 2011

saya dah bertunang

TRUTH? no. saya TAK bertunang.









see! jari masih kosong.


few months ago dah pernah dengar cerita macam ni. pertama kali dengar gelak. kali kedua dengar gelak gelak. kali ketiga dengar dah tak gelak.. ni yang ceq pelik sangat neh. apa hampa dah tak dak keja lain dah ka? nak buat gosip lagu ni ceq oii...

sesungguhnya saya tak pernah bertunang. maka, sesungguhnya saya tidak pernah putus tunang. nak putus celah mana..tunang pun idok. well, gossipers, i'm sorry, but i'm not entertained with the rumors you made. i seriously don't know macam mana boleh timbul cerita saya bertunang la, tak jadi tunang la..lagi teruk putus tunang..watever sangat. hahahaha.


ada satu quote mengatakan:
Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people" 




heh. small minded people.

No comments:

Post a Comment