Saturday, August 20, 2011

turning old

ramai orang tanya kenapa saya hide tarikh lahir. well, simply because:


1. saya rasa apa yang Shahir pernah tulis dalam blog dia tu dulu betul. jangan la tanya entry yang mana. duluuuuuuuuuuuuuuuu dia pernah tulis. hahaha. tak larat nak korek balik. kalau rajin, search la eh.


2. sebab saya tak nak orang wish tanpa keihlasan. what's the point u wish something u don't mean? ever since saya ada facebook, bila birthday saya, mesti 1/4 daripada tu sebenarnya tak pernah tegur saya pun. then they wrote something like 'HB' on my wall. what is that? HB is not even a word. if u dun want to, please, dun wish me at all.


3. tak nak jadi topic of the day. u know bila u publish ur birth date, it will come up in the news feed..so, somehow orang akan cakap pasal tu. nak pulak bila ade stalker yang benci dengan kita akan perhati. kalau sikit je orang wish, diorang akan cakap "kesian. tak femes langsung. ade ke ciput tu aje orang wish". kalau banyak orang wish, "alahhhh. dia bukan kenal pon sapa yang wish dia tu. kunun femes la tuh" haih. so, daripada benda-benda macam ni berlaku, baik kita elakkan.




so, minta maaf kalau ade yang marah saya tak publish tarikh tu (ade ke? haha) and terima kasih di atas semua doa anda. aminn. aminn. aminn.








***********************************


time ni la teringat kawan-kawan yang dulu sentiasa ada bersama.




my 1st year


my 2nd year


my final year






i feel blessed :')




No comments:

Post a Comment